آخرین اخبار

پرونده ویلموتس را دوباره ورق بزنید

خواسته بسیاری از مردم و البته کاربران خبرآنلاین این است که مسئولان پیگیری فساد،دوباره پرونده ویلموتس را مرور کنند.

اشتراک گذاری
25 خرداد 1403
کد مطلب : 13713

ایمان گودرزی؛مبارزه با فساد آغاز شده است واین برای نخستین بار است ک در فوتبال ابعادی به این گستردگی رسانه ای می شود.

خیلی ها از اتفاقی که افتاده خوشحال هستند و نظرشان این است این بار که خیلی چیزها رو شده و حداقل دیگر از اسامی مخفف م -م و ب- ز و … خبری نیست باید تا ته قصه رفت و ریشه این فساد را چنان خشکاند تا دیگر کسی به خودش اجازه ندهد از پول بیت المال برای خودش اندوخته کند.

مسئولان بالا دستی به شدت پیگیر اتفاقات هستند،خیلی ها با وثیقه آزادند و خیلی ها در انتظار حضور در دادگاه برای توضیحات اما نکته ریزی که وجود دارد و در پیام هایی که برای خبرآنلاین ارسال می شود عموم مردم یک خواسته بزرگ دارند؛آنها می گویند حالا که در باز شده و فسادها دارد یک به یک رو می شود یک نفر هم پیدا شود و دوباره ماجرای ویلموتس،امضای قرارداد با او و پرداخت رقم عجیب ۸ میلیون یورو (با غرامت)را پیگیر شود.

مردم یادشان نرفته و یادشان نخواهد رفت که این رقم سنگین،در روزهایی که خیلی از مردم به نان شب شان محتاج هستند از بیت المال هزینه شود و کسی هم توضیح واضحی درباره اش ندهد.

در نظرسنجی هایی که ماه ها قبل در خبرآنلاین انجام شد،مردم خواسته بودند تا غیر از بازخواست مسئولان در پرونده ویلموتس،تمام پولی که هزینه استخدام این سرمربی شده از آنها باز پس گرفته شود اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه ظاهرا پرونده ویلموتس از نظر فدراسیون نشین ها برای همیشه بسته شده است!

امید است لابلای افشاگری هایی که این روزها اتفاق می افتد،دوباره پرونده ویلموتس هم به جریان بیفتد تا با شفاف سازی؛مشخص شود میلیون ها دلار،چطور برای یک مربی خارجی هزینه شده که دستاوری هم برای فوتبال ایران نداشته است.

۲۵۱ ۲۵۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 13 =